Hoe is het mogelijk dat er GHB in mn urine is gevonden?
Bij een urine controle is er dus GHB gevonden. Dit heb ik nog nooit gebruikt. Dat word niet geloofd want het bewijs is er. Hoe is dit mogelijk. Ik sta voor een raadsel. Ik ga niet uit of feesten. Drink niemands glas leeg.. ik weet het echt niet. help aub
Dus ALS je het hebt ingenomen moet dat een dag voor de test zijn geweest. https://mens-en-samenleving.infonu.nl/regelingen/60716-urinecontrole-uc-gevangenis-hoelang-zijn-drugs-in-bloed.html Als je er dus goed overnadenkt is het dus HEEL onwaarschijnlijk dat je GHB hebt gebruikt als de testdatum bekend is.
Je moet dan wel heel verslaafd zijn wil je die 24 uur ervoor niet gebruiken. Of was de test onaangekondigd?!
- is het monster verwisseld? Laat herleidbaarheid en traceerbaarheid van het monster verifiëren.
- is jouw urinemonster gebruikt als positieve controle (dan wordt het gespiked met GHB oftewel er wordt GHB toegevoegd). Het lab dient dit soort vragen te beantwoorden, zeker met dit soort inzetten (in feite staat je baan op het spel).
Analytisch gezien is het een afwijking als bovenstaande vragen niet goed en gefundeerd beantwoord kunnen worden. Daarbij moeten normaalwaarden doorgegeven worden inclusief spreiding en betrouwbaarheid. Vaak pakken ze 95% wat wil zeggen dat 2.5% een hogere waarde heeft van nature dan de normaalwaarden. Dit kan je aantonen door een nieuw monster te laten analyseren.
Waarom word je gecontroleerd en door wie?
Is de test door een betrouwbare partij uitgevoerd?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.