Hoe kun je zwelling in je mond door ontsteking kies verminderen?
Ik heb al een tijdje last van mijn kies. Er zit een gaatje. Nu heb ik gisteren een bbq gehad en sindsdien doet het superveel pijn en is mijn mond gaan zwellen. Er zit een ontsteking in.
Nu moet ik vanmiddag werken en ik zoek dus eigenlijk een noodoplossing om die zwelling te verminderen. Daarnaast zou vermindering van pijn ook fijn zijn maar zwelling is op dit moment het belangrijkst. Wie kan mij helpen?
P.s. ik hoef geen reacties dat ik naar de tandarts moet ofzo. Ik weet dat ik er heen moet en bedankt voor dat advies, maar voor nu zoek ik een noodoplossing
Bel direct je tandarts en zorg dat je vandaag nog terecht kan.
Bel daarna je werkgever dat je om die tijd naar de tandarts moet vanwege een ontsteking.
Mocht je bij de angsttandarts niet geholpen kunnen worden met een gewone verdoving, hebben zij vaak de mogelijkheid je onder narcose, of met behulp van lachgas te behandelen, waardoor je niets van de behandeling merkt. Dit is wel duurder dan de gewone tandarts, maar dan ben je wel geholpen.
Ik heb voor jou op internet gekeken in verscheidene landen, maar ik zie geen oplossing.
Absoluut geen suiker en zure dingen eten en of drinken. Dit is vooral zodat het niet nog sneller erger wordt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.