Hoe kan je voorkomen dat je naar de mondhygienist moet?
Ik vind de mondhygienist erger dan de tandarts, dus vandaar (onaardige vrouw en pijnlijk) Ik moest er een keer heen omdat ik tandsteen had geloof ik. Als ik dan weer thuis ben hou ik me voor dat ik mijn gebit SUPERGOED ga verzorgen maar na een paar maanden verwatert dit altijd weer een beetje. Ik poets natuurlijk wel 2/3 keer per dag maar het extra schoonmaken laat ik er dan bij zitten (ragertje en flossen enzo). Er zal dus denk ik wel weer wat tandsteen zitten (kan ik zelf niet zien). Kan ik deze achterstand zelf weer inhalen? Door goed overal langs te gaan? Of heeft dat geen zin omdat ik het al heel lang niet meer gedaan heb. Sorry als het vaag is. Ik wil gewoon niet meer naar dat mens toe XD
Een andere mondhygiënist zoeken lijkt mij ook een goed idee, zij/hij kan je de juiste producten adviseren en je leren ermee om te gaan. Het ragen en flossen kun je beter wel blijven doen, buiten dat het helpt tegen tandsteen zorgt het ook voor gezond tandvlees wat veel gebitsproblemen nu en in de toekomst voorkomt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.