2 verstandskiezen weg, en de andere 2 dan?
Ik heb een paar dagen geleden de linker bovenste, en onderste verstandskiezen laten trekken. Eigenlijk hoefde alleen de onderste getrokken te worden omdat deze dwars lag, maar de kaakchirurg besloot ook nog even de andere te doen..
Vervolgens raadde hij aan dat ik niet te lang wacht met een afspraak maken voor de 2 aan de rechterkant.
Ik weet dat dit meestal uit voorzorg is, maar ik wil dit eigenlijk niet nog eens meemaken als het niet nodig is.
Een vriend van me had ook last van 1 verstandskies, heeft vervolgens deze ene kies laten trekken en de overige 3 zitten er nu nogsteeds, zonder problemen.
Het liefst wacht ik tot september, dan heb ik weer controle bij de tandarts. En dan hoor ik bij hem wel of de andere twee er ook uit moeten.
Maar is dit ook verstandig?
Aan de ene kant begrijp ik dat de kaakchirurg ze het liefst gelijk alle 4 wegheeft voordat ik met problemen aan kom zetten, aan de andere kant vind ik het juist weer niet fijn dat ik nog eens met een opgezwollen kop & pijn rondloop, alleen maar omdat ze uit VOORZORG weggehaald moesten worden..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.