hoe gaat en behandeling van een verstandskies trekken bij de kaakchirurg in zijn werk?
wat doen ze allemaal bij die behandeling/operatie? ik moet het ook, ik vind het best wel spannend en ben zenuwachtig. is dat nodig. iemand die hier ervaring mee heeft?
Toegevoegd na 34 minuten:
ik heb nog nooit verdoving gehad en het lijkt me best eng en pijnlijk. zo'nprik in je mond.
ik was zo bang dat ik wel 3 keer een afspraak heb afgezegt
een keer ben ik weggelopen toen ik al op de stoel lag....
maar uiteindelijk toch laten doen en 3 tegelijk want ik ga dus nooit meer terug zei ik!
maar het stelde echt helemaal niets voor!!
je voelt het eerste prikje zoals je krijgt in bv je arm
omdat het in je mond is is het vervelend
daarna voel je dus ECHT niets meer!
de verdoving bij de kaakchirurg is veel sterker
een tip nog; als je rookt echt niet doen de eerste dagen
sucses!!
Maar als je het dan toch wilt weten... Ik heb alles gevoeld wat de kaakchirurg gedaan heeft. De verdoving sloeg niet aan. Ik heb liggen janken in die stoel. En toen de behandeling klaar was, ben ik naar buiten gerend. Maar een maand later moest ik opnieuw voor de andere kant. Toen heb ik met de kaakchirurg afgesproken dat ik het zou aangeven als ik weer iets zou voelen. En dan zou hij bijverdoven. Dus hij verdooft, en begint met de behandeling, en ik zeg dat het zeer doet. Hij meteen "dat kan niet!" en hij gaat gewoon door. Dus toen heb ik een gil gegeven die in de wachtkamer te horen was. Hij kwaad. "En ik heb het goed verdoofd, je stelt je aan, je kan niets voelen!" dat liep hij allemaal te schreeuwen. Uiteindelijk heeft hij bij verdoofd, maar ook dat mocht niet baten. Ik ben door 2 assistenten in de stoel vast gedrukt, terwijl hij de behandeling heeft voort gezet. Ik heb hem uitgescholden toen ik weg mocht, en een klats bloed in ZIJN stoel (niet de behandel stoel) achter gelaten. De assistenten hebben hun excuses aangeboden toen hij weg liep, dus dat geeft wel iets aan over de arts denk ik.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.