kan ik als ik naar de kaakchirurg ga onder narcose?
er is zaterdag een halve kies afgebroken, en de andere helft zit er nog in,, ik ben naar de weekendtandarts geweest, en die wou het niet trekken omdat me wortel heel erg ver doorloopt, en is bang dat ik daarna alsnog naar het ziekenhuis moest dus die stuurt me door naar de kaakchirurg. ik moet nu donderdag naar de kaakchirurg. maar het doet nu al harstikke pijn als je eraan zit, en ik ben al bang voor de tandarts voor de prikken in mijn mond, en dan krijg ik al zweet en paniek aanvallen als ik een prik moet en dan heb ik nogeneens pijn in mijn mond, dan moet er alleen een gaatje gevuld worden, maar nu heb ik harstikke pijn en moet ik een prik,, en ik ben bang dat het niet goed verdooft omdat we wortels zo ver naar boven lopen. kan ik dan een narcose vragen? want ik ben zo bang dat ik hellemaal een paniekaanval krijg in die stoel terwel die bezig is.
Toegevoegd na 7 uur:
ik heb nu echt zo erge pijn,, heb wel brufen gehad en mag die 3x per dag nemen,, en niks erbij want dat mag bij deze niet,, maar het helpt nu voor geen fluit meer. en ik kan pas donderdag terecht.. de huisarts kan voor vandaag geen afspraak meer maken,, denken jullie vanavond de avonddienst een optie?? want dan kunnen ze er toch wel iets aan doen.. misschien er gelijk uit halen.. want ik red dit echt niet tot donderdag,, ik ben wel bang voor de kaakchirurg maar dit is echt niet te houden...!!!! nu zou ik de kies er zo snel mogelijk eruit willen hebben
Toegevoegd na 2 dagen:
vanmorgen is mijn kies getrokken,,
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.