Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een oorontsteking krijgen van een ontsteking in bv een wortelpunt? Vorige week heeft de dokter een fikse Oorontsteking ontdekt

Ik heb al een maand last van mijn mond Mijn tandvlees voelt al die tijd al pijnlijk en dik aan maar je ziet niks Ik ben bij de tandarts geweest 2 weken geleden maar hij zag ook niks Heb nu oordruppels maar voel geen verlichting De tandarts wil er niet meer naar kijken maar ik heb het idee dat het van mijn kies komt die al dood is Waarom weet ik niet Het begon met ontstoken tandvlees en nu heb ik een middenoorontsteking

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Het zou best mogelijk kunnen zijn want klachten vanuit de kaak kunnen ook oorklachten veroorzaken. Als je denkt dat dicht echt komt door je tanden, zou je eens kunnen vragen of er een overzichtsfoto gemaakt kan worden van je gebit. Hierop kunnen ontstekingen waargenomen worden. Als je tandarts zelf geen overzichtsfoto's maakt, kun je ook een doorverwijzing naar een kaakchirurg vragen waar ook zo'n foto gemaakt word. Om te testen of je tand zoals je zelf zegt dood is, kunnen ze ook met een apparaatje waarnemen bij de kaakchirurg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo te lezen zit er vocht achter je trommelvlies en dit kan behoorlijk pijn doen.
Meestal krijg je van de kno ab druppels in de vorm van Bacicoline of otosporin,maar het gaat niet altijd over met druppels en soms moet het trommelvlies doorgeprikt worden waardoor het vocht wat erachter zit eruit kan lopen.
Schrik niet want dit doet idioot veel pijn,maar je kunt een verdoving vragen in de vorm van verdovingszalf en dan voel je er niets van.
Er zijn nog zat kno artsen die de verdoving d.m.v. een injectie geven,maar je moet er gewoon op staan dat hij verdovingszalf gebruikt vanwege je enorme angst voor ziekenhuizen enz.....
Als het vocht er eenmaal uit loopt dan voel je de pijn met de minuut minder worden en misschien wordt dan de pijn aan je kaak/kies dan ook minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing