hoelang werkt verdoving,zie uitleg
ik heb vanmorgen bij tandarts een zenuwbehandeling gehad in 2 kiezen,ik heb hiervoor 4 spuiten gekregen voor verdoving,nu weet ik dat het paar uur kan duren voor dat verdoving helemaal weg is,maar ik heb ook niet echt controle over tong,en voel me af en toe duizeling en koud rillerig,voel ook mijn oor niet dus ligt misschien daaraan,maar nu begin ik dus dorst te krijgen,eten lukt nu niet denk ik,maar toen ik half uur geleden probeerde te drinken stikte ik half en dat terwijl ik praat als een "dronkelap met een behoorlijk spraakprobleem"
Mijn vraag is : hoelang zou het nog duren voordat ik wat zou kunnen drinken,mijn gezicht is aan 1 kant ook goed dik,voelt niet alleen zo,maar je ziet het ook.
Ik heb dit nog nooit gehad,dus vraag me af of dit normaal,kan tandarts niet bellen want verstaat me nu toch niet aan telefoon.
Toegevoegd na 3 uur:
Nou, een half uur nadat ik dit bericht had getypt,ben ik begonnen met spugen,van te voren werd rillen steeds erger,een sms naar echtgenoot,die heeft tandarts opgebeld,moest me melden bij huisarts.
Waarschijnlijk heb ik allergische reactie gehad,van verdoving,heb spuit gehad,ben nu sinds half uur weer thuis,het dove gevoel is er bijna uit,maar begint goed te gaan,nadeel is dat wat meer pijn aan kiezen begin te krijgen.
Zit nu heel rustig in stoel,voorlopig voor mij geen verdoving meer.
Toegevoegd na 3 uur:
was trouwens vanmorgen om 9 uur al bij tandarts,dus vandaar dat het zelf lang vond duren allemaal.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.