Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een beugel, maar het is medisch gezien niet noodzakelijk. Hoeveel gaat dit mij kosten voor zeg maar alleen mijn voortand recht te laten zetten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
Amadea
13 jaar geleden
Het lijkt mij dat jouw tandarts dat het beste kan berekenen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Om wat voor beugel gaat het?

Ik ga mijn antwoord geven gebasseerd op de plaatjes beugel.

Toevallig had mijn zussie ook een beugel en die moest ze uit haar eigen zak betalen. Zij was ongeveer 3000€ kwijt aan haar beugel.
Maar het verschilt van persoon tot persoon. Iedere keer dat je beugel moet aangetrokken worden kost het geld, de controles kosten geld. Tiz een vrij dure onderneming.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook een beugel maar dat was ook niet nodig maar ik zou het gewoon doen want het kan zijn dat door die tand je hele gebit na een tijdje raar gaat zitten en dan moet je een beugel als je volwasen bent en dan moet je de beugel veel kanger
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat je goed verzekerd bent. Je verzekering dus, voor de tijd dat je een beugel hebt, op optimaal zetten. Op deze manier vielen de kosten voor mij erg mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is afhankelijk van je leeftijd en van je zorverzekering: lees je polisvoorwaarden dus door, of bel met je verzekeringsmaatschappij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image