Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dat kan prima. Het is wel het beste om dit in 1 keer te eten in plaats van meerdere keren op een dag, omdat dat beter is voor het glazuur van je tanden. Anders heb je meerdere keren op een dag een suikeraanval op je glazuur.
Je houd je eten bij, je weet zelf wat je kcal doel is. Snoep vult over het algemeen wel minder dan volwaardige voeding, maar tijdens een bulk kun je dit soort dingen erbij eten om makkelijker je doel te bereiken.

Zolang het grootste deel van je voeding maar wel je benodigde bouwstoffen bevat.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 5 januari 2025 20:06: tekst
een dag geleden
Naoompje123
een dag geleden
Over algemeen eet ik 2600 kcal waarvan 330 gram kcal gemiddeld 190 gram eiwit 65 gram vet
Ritsuka
22 uur geleden
Daarbij sport je ook veel denk ik? En je bedoeld 330 gram koolhydraten volgens mij.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image