Welke arts/alternatieve geneeskundige/voeding kan helpen bij een zeer droge huid?

Een zeer droge huid, in combinatie met transpiratie op onverwachte plekken.

een dag geleden
BonBonvanJohn
een dag geleden
dermatoloog
Amadea
22 uur geleden
Is het wellicht in combinatie met "de overgang"? Door de daling van de oestrogeenproductie kan dan de huid minder goed vocht vasthouden. Dan is het goed om te zorgen voor voldoende vitamine C en goede vetzuren uit plantaardige olie, vis, noten en avocado.
pinnetje
20 uur geleden
Vis, noten, avocado en drinken is ruim voldoende. Overgang? Leeftijd 68.

Geef als eerste antwoord