Wat houd een keto-levensstijl in?
Ik zit bij een diëtiste , maar ik hoor van verschillende mensen in mijn omgeving die mij dus kennen , dat keto het beste is . Maar mijn vraag is (want dat kreeg ik te horen) wat maakt dat je bij keto geen calorieën opslaat en niet afhankelijk bent van sporten per se ?
Mijn diëtiste komt ook aan als zij niet sport . Dus is dat dan wel een goede diëtiste ?
Ik heb eerder zo’n soort vraag gesteld , en mijn diëtiste was het niet eens met dat antwoord en zegt dat in brood juist de goede zouten in zitten . Familie zegt weer andere dingen en dat brood de grootste dikmaker is enzo . Ik kom er echt niet meer uit wie/wat ik wel en niet moet geloven .
Maar terug bij mijn hoofdvraag: wat betekend het als je een keto levensstijl aanhoud , wat moet je dan doen , en waarom kom je daar niet van aan als je stopt ?
En pasta’s zijn volgens anderen ook grote dikmakers , erger als brood hoorde ik van iemand . Maar volkoren pasta’s kan dat dan wel weer ?
Nu je dit zegt deze reactie onderin zeg maar , heb ik daar wel wat aan . Ik volg gewoon het advies van mijn diëtiste op .
En bedankt voor je uitgebreide uitleg in de antwoorden :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.