Welke dieetpillen kunnen mij aangeraden worden?
Ik wil graag afvallen, maar dit gaat mij moeilijk af. Daarom wil ik het proberen met dieetpillen. Ik heb al iets geprobeerd met groene thee, maar dit werkt niet. Online heb ik revolyn gevonden, alleen zie ik op de ene site veel positieve recensie en de andere alleen maar negatieve. Hierdoor is het erg lastig om een betrouwbaar product te vinden. Is er iemand die ervaring heeft met dit product of een ander soort dieetpil die mij aangeraden kan worden. Alvast bedankt!
Het is niet nodig om via je huisarts doorverwezen te worden naar een diëtist, of te wel maak afspraak, het wordt vergoed vanuit je basisverzekering. dieetpillen zijn inderdaad niet gezond en zeker niet de gezonde manier van afvallen.
Afvallen is 80% voeding en 20% bewegen. Pas je eetpatroon aan en ga meer bewegen (voor als je dat nog niet doet).
Eetpatroon aanpassen is niet dingen volledig vermijden, de zogenaamde crashdieten waarbij je bijv totaal geen vetten neemt is ook niet gezond.
Een dieet is een uitgebalanceerd samenstelling van alle verschillende voedingsstoffen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.