Hoe kan je gezond eten als je bijna niks lust en geen tijd hebt?
Ik heb het de laatste tijd nogal druk want ik moet maandag werken dinsdag trainen woensdag werken en donderdag trainen en vrijdag werken en in het weekend drink ik meestal een paar biertjes met vrienden, maar ik moet dus elke keer rond 6 uur savonds weg en kom pas laat thuis, ik heb eigenlijk bijna nooit tijd om savonds te eten maar als ik het doe word het altijd een makkelijke maaltijd (patatje waterfiets of diepvries pizza) het probleem is dus dat ik al zo enkele maanden zo leef en ik heb gewoon het gevoel dat ik gewoon te weinig vitaminen krijg, ik wil gezonder leven maar mijn ouders die maken meestal eten maar ik heb dus ook het probleem dat ik vrijwel niks lust alleen spinazi, chicken tonight, nasi, spaghetti en andijviestampot , dus met iets anders kan je bij mij eigenlijk niet aan komen want ik kan het gewoon niet eten.
Ik wil dus gezonder leven maar ik heb het al niet zo breed en zoals je weet ik gezond eten meestal duurder dan vet eten, ik heb dus geen idee wat ik moet eten en van al het fruit lust ik alleen een appel, kiwi, peer, druiven, aardbeien, kersen en kokos (weet niet of het fruit is) dus zou een van jullie mij kunnen helpen om te zorgen voor een goedkoop maar toch gezond voedsel?
Alvast bedankt:)
5,- ?
Daar kan je zeker twee dagen gezond avondeten van eten. Verder lijkt het me nutteloos antwoord te geven aan iemand die van te voren al zegt het toch niet te gaan eten omdat ie het niet lust.
Alvast bedankt"
Ik gebruik deze vaak als maaltijdvervanger als ik het druk heb.
Hele weekend overdag tijd. Je traint geen 24 uur per dag dus die dagen ook tijd. Dit klinkt als gemakzucht.
Koop aardappels en bv kilo boontjes. Haal boontjes zelf af, draai zelf gehaktballen etc etc.
Alle voorverpakte en makkelijke dingen zijn duur. Als je alles zelf maakt is A goedkoper en B veel gezonder.
Omdat men tegenwoordig alles met gemak eil is het duur. Ik kook een maaltijd voor 4 incl vlees voor inder de €10. Dus jij kunt voor 4x koken voor minder dan €10
En wat dat eten betreft ik zit bijna elke dag toch 4 uur opschool+ 40 min met de bus en dan om 5 uur werken of trainen dus veel tijd heb ik niet ( behalve het weekend)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.