Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan al 2 weken lang geen afspraak maken voor de booster prik op de website, iemand anders ook?

Ik ben al een tijd aan de beurt en de website coronavaccinatie-afspraak.nl of coronatest.nl doen het gewoon niet , heb op alle browsers gekeken , Safari , Chrome ,Firefox ,Opera , op de computer , laptop , tablet , telefoon het werkt gewoon niet.. ik heb gebeld en er werdt me verteld af te wachten .. ik hoor tot een risico groep. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee ?

3 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Je zegt dat je tot een risicogroep behoort. Maar de boosterprik gaat op leeftijd. Dus als jouw geboortejaar aan de beurt is moet je een afspraak kunnen maken. Lukt dat niet via de website, dan moet je inderdaad de papieren uitnodiging afwachten, en pas dan kun je bellen. Maar als er geen enkele browser op je eigen computer werkt, kan misschien iemand anders de afspraak voor je maken?
Bij mij werkte de website wel, op het moment dat mijn jaar "op mocht" voor de vaccinatie.
Ik wens je veel succes!
3 jaar geleden
Wat ik kan verzinnen is dat bij de eerste poging twee weken geleden de site een storing had. Logisch dat geen enkele browser het toen goed deed.
Sindsdien zijn de storingsgegevens in je cookie en buffer blijven hangen.
Hopelijk werkt dit met Firefox:
- ga naar https://coronatest.nl/ik-wil-me-laten-vaccineren/online-een-afspraak-maken
- klik op het slotje naast het webadres en kies “Cookies en websitegegevens wissen”.
- Tik CTRL SHFT DEL
- Vink alleen ‘Buffer’ aan en druk op OK.
- Druk op [F5] om de pagina te verversen.
SimonV
3 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing