Geen Antistoffen na vaccinatie gevonden met bloedtest, hoe kan dat?
Na een bloedtest ( zelftest ) zijn er geen antistoffen gevonden, terwijl er wel 2 vaccins zijn toegediend een klein half jaar geleden ( Pfizer )
“Om nauwkeurige testresultaten te verkrijgen, mag u geen zichtbaar bloederige of overdreven stroperige (dikke, plakkerige) monsters gebruiken.” Als je bloed aan het wattenstaafje kreeg lijkt het er dus op dat je iets te ijverig bent geweest bij het insteken van en draaien met het wattenstaafje in je neusgaten. Ik vind het opvallend dat er bij de zelftest van Healgen drie verschillende bijsluiters zitten, waarvan alleen de meest uitgebreide de bovengenoemde waarschuwing vermeldt.
De “procedure kaart” rept er niet over, en het papier “Extra informatie voor gebruikers van zelftesten” voegt vóór de test alleen toe dat je moet beginnen met je neus te snuiten, en gaat verder over wat je met de uitslag moet doen. Ik vermoed dat dit wel vaker fout zal gaan. Wattenstaaf-, ik bedoel, Bórdensteker
Nee. Franstaligen wordt aangeraden het monster niet eens te némen als ze een bloedneus hébben! Die steken hem er dan dus niet eens in. “Ne pas prélever l'échantillon par écouvillonnage nasal en cas de saignement de nez”. Toch een wat andere insteek, als ik zo vrij mag zijn.
De Duitstalige bijsluiter idem dito: “Sammeln Sie bei Nasenbluten nicht die Nasenabstrichprobe”.
Tot zover de Europese eenheid van 2021.
Waar je soms toch al de tranen van in je ogen springen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.