Gisteravond netjes de pil geslikt en nu vanmorgen heb ik er weer een gepakt. Kan dat kwaad?
Ik heb vandaag dus de pil gepakt van dinsdag al en gisteravond gewoon die van maandag kan het kwaad dat ik hem nu een keer in de ochtend heb gepakt?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Ik heb vandaag dus de pil gepakt van dinsdag al en gisteravond gewoon die van maandag kan het kwaad dat ik hem nu een keer in de ochtend heb gepakt?