Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik appelazijn capsules slikken bij de anticonceptie pil?

Ik wil afvallen. en dit wil ik doen met afslanktabletten chroom en appelazijn tabletten van de kruidvat. mijn vraag is kan dit in combinatie met de anticonceptie pil of verhoogd dat de kans op zwangerschap?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Appelazijn is ...gewoon appelazijn. Dat kun je consumeren zoveel je wilt, in elke vorm die je wilt. Het zal geen effect hebben. Tenzij je het gaat drinken ; dan is het niet zo goed voor je gebit. Maar met capsules heb je daar geen last van. En ook je maag is niet zo blij met al dat sterke zuur.

Chroom is minder ongevaarlijk ; als je teveel binnenkrijgt kun je vervelende uitslag kriijgen. Ik zou me tien keer achter de oren krabben voor ik dat vrijwillig in mijn lijf stopte, hoe klein de dosis ook .Die kwakzalfmiddeltjes zijn niet altijd zo ongevaarlijk als ze op het ook lijken. Het is geen 'baat het niet, schaadt het niet' . Meer "baten zal het niet, schaden kan het wel"
Je zult er niet van afvallen -althans niet van die pillen - en het zal geen invloed hebben op de werking van de anticonceptiepil.

Verder zal het vooral je banksaldo zijn dat van dit soort tovermiddeltjes flink kan afnemen. Als het namelijk echt werkte, en je viel er echt van af, ook nog zonder bijwerkingen, dan schreven artsen ze wel aan de lopende band voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing