welk voedingssupplement zorgt ervoor dat de barsten in het bot van mijn tenen sneller genezen?
Ik heb stressfractuur in voet drie tenen links , twee rechts. De geneesheren willen mij in het gips leggen. De pillen om de ontsteking van het vlies rond de tenen heeft nog niet goed gewerkt...
Dus vraag ik me af ,met welk natuurlijk middel kan ik de onsteking en de barsten sneller laten genezen....ik heb het ooit in een ortho'oleculair blad gelezen ....
Dan lijkt er me sowieso iets niet ok te zijn:. zware overbelasting en/of voeding. Magnesium houdt botten soepel, calcium maakt ze hard maar ook breekbaar. Beide extremen geven problemen; in jouw geval waarschijnlijk een calcium overschot/magnesium tekort. De groente en eiwitten zijn ook belangrijk, maar niet wat je echt nodig hebt in deze:
Mineralen en in vet oplosbare vitamines en dus vet zijn waarschijnlijk waar de tekorten zitten.
Ik begin met een vraag. Aangezien de vraagsteller geen directe oorzaak geeft, bijvoorbeeld een hele niet normale manier van trainen blijft er qua oorzaken weinig over.
Voeding is trouwens altijd een factor in breuken die niet door zwaar trauma of veel pech ontstaan zijn.
Te ver offtopic en niet uit te leggen in een paar zinnen. Leukemie: de oorzaak is niet eens bekend, wat er bekend is verklaard slecht een klein deel.
Spiroflor SRL gel. Eventueel Traumeel (Traumeel werkt officieel nergens voor)
Of je zegt dat de vraagsteller informatie achterhoudt.
De podoloog zegt me dat nooit te laten doen omdat je dr gips er wel vr zorgt dat de belasting minder is maar dat er dan minder circulatie is ...en minder circullatie zou betekenen volgens hem niet goed genezen ,met bijkomende mogelijkse problemen zoals necrose v t bot. De gekroonde hoofden staan lijnrecht tegen elkaar en ik ben er nog gene stap verder mee. Wie heeft er nu gelijk?
K vroeg aan de orthopeed ne brace ...maar dat wou hij niet ...het zou daardoor trager genezen... Tja k zit eral mee van 28 april... T word tijd dat er een echte oplossing uit de bus komt en dat de heren het eens worden
Vraag eventueel aan de podoloog (of die ander) of er nadelen aan zitten.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.