Waar kan ik terecht om me te laten testen op de aanwezigheid van zware metalen?
Gedurende een lange tijd voel ik me zwaar vergiftigd. Ik voel me extreem verzwakt en uitgeput, depressief, misselijk, heb last van hartkloppingen, pijnen, een nare smaak in mijn mond, kan bijna niet nadenken en uit mijn woorden komen en voel me vaak alsof ik ter plekke dood neer kan vallen.
Nu stuitte ik op internet op informatie over vergiftiging door zware metalen, en ik zou me graag willen laten onderzoeken om te zien of dat bij mij aan de orde is.
Mijn vraag: waar kan ik terecht voor zo'n onderzoek?
Is dat altijd bij een alternatief geneeskundige? Ik ben (wellicht onterecht?) huiverig voor dat soort praktijken dus hoop dat iemand een goede, betrouwbare arts of instantie kent, het liefst in de omgeving van Amsterdam.
Er zijn " gewone" ziekten die dezelfde symptomen geven die je hebt. Laat een huisarts erover oordelen.
In het alternatieve circuit zijn er vaak middelen bedacht, waarna er klachten verzonnen zijn die dit middel nodig maken. Ik zou ook kunnen zeggen dat ik speciale " ontstralend water " heb. Goed voor alle klachten. Te koop voor veel geld. Werkt gegarandeerd na 23 dagen. ( dan zijn de meeste virussen uitgewerkt)
Nu gebeurd het niet of nauwelijks meer. Wanneer de vraagsteller kan aangeven waarom hij denkt bloot te zijn gesteld aan deze zware metalen, dan zou het misschien mogelijk zijn om een vergiftiging op te lopen.
Maar wanneer je op internet snuffelt naar verschijnselen als vermoeidheid, depressie, etc, dan kom je op 100 site terecht van niet-wetenschappelijke onzin. Het kost je altijd geld !
En je bent er nooit mee geholpen. Wanneer de klachten verminderen heeft dat andere oorzaken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.