Is roken aan te tonen mbv bioresonantie?
Ik heb diabetes en ga mijn lichaam daarom Door laten meten mbv bioresonantie. Ik heb 2 jaar gerookt, gemiddeld een pakje per week. Afgelopen zomer heb ik 2 weken lang een pakje per dag gerookt, en nu ben ik sinds een maand gestopt. Mijn vraag: zullen ze er tijdens het doormeten achter komen dat ik gerookt heb?
Een goed antwoord: is zo geschreven dat het de vragensteller zo goed mogelijk helpt
is ook daadwerkelijk een antwoord; tegenvragen of opmerkingen kun je plaatsen als reactie.
http://www.goeievraag.nl/pagina/faq/ Dus wat mensen hier plaatsen klopt precies hoor :)
De gevolgen van roken zijn mogelijk in principe te testen( b.v longen) , maar hoe meer tijd er over heen gaat na het roken, hoe meer herstel er ook weer is, dus het roken van maanden geleden zal vrijwel niet te testen zijn.
Wel als er eerdere rapporten gemaakt zijn van in de tijd er voor, want dan zou je kunnen vergelijken, van voor, tijdens en na het roken.
Bioresonatie is een omstreden techniek.
Ik heb er veel mee te maken gehad en telkens weer bewijzen gezien dat het werkte.
Ik heb een twintigtal onderzoeken van dichtbij gevolgd en de resultaten gelezen en ondervonden en kon er toen niet meer omheen, omdat het deel dat ik zelf kon controleren altijd klopte.
Van zeer dichtbij heb ik een aantal jaren van heel dichtbij mee kunnen maken dat b.v. toeval is uitgesloten, maar ook voorkennis van zaken en raden wat het zou kunnen zijn.
Maar geloof me, ik was er op gebrand te bewijzen dat het onmogelijk is, dus oplichting!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.