Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede vetverbrander (pil)?

Ik zoek een goede vetverbrander pil. Ik heb niks aan opmerkingen van gezond eten en fitnissen want dat doe ik al. ik zoek een pil die me ondersteunt bij het vet verbanden zodat ik sneller resultaat zie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Groene thee met citroen en daar dan een paar flinke brokken verse gemberwortel in mee laten trekken. Paar weekjes volhouden en je ziet het resultaat. Het is geen pil maar het werkt wel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die bestaan niet in de vrije handel. Wel bestaan er illegale pillen met daarin hormonen die de verbranding doen toenemen. Die pillen zijn echter gevaarlijk.
Pillen verbranden geen calorieeen. Je lichaam doet dat. Pillen die dat bevorderen zetten het lichaam aan dat te doen, en daarvoor zijn stoffen in die pillen nodig die je stofwisseling oppeppen en die zijn gevaarlijk. Het gaat hier om amfetamine achtige stoffen onder andere.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alli
Via de apotheek te krijgen met een BMI hoger dan 28
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het drinken van pu-erh thee is een zéér goede en makkelijke vetverbrander. Je hebt losse thee en theezakjes. De smaak is waarschijnlijk even wennen, maar dat is snel over en het resultaat is groot. Succes met het uitproberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De echt goede vetverbranders qua supplementen zijn zoals iemand al aangaf best gevaarlijk, voornamelijk voor het hart, ik zou dit zeker niet aanraden.

Er zijn wel verschillende supplementen die je verder kan nemen om de vetverbranding wat te verhogen, alleen verwacht hier geen groot effect van. Overigens wel in je portemonnee, dus hou daar ook rekening mee.

Vitamine d (is overigens wel vrij goedkoop) en is goed onderzocht op dit gebied, bij bepaalde (binnen de norm) doses kan dit voor een verhoogde vetverbranding zorgen. Ook carnitine heeft dit effect, dit wordt regelmatig samen in een capsule gedaan met vitamine b6, pas daarmee op omdat dat in hoge doses irritatie van het zenuwstelsel kan veroorzaken (de b6 dus).

Cafeïne kan ook de vetverbranding stimuleren, zoals bijvoorbeeld in groene thee. Daar kunnen ook behoorlijke nadelen aan kleven qua versneld hart, onrust, slecht slapen.

Lees je goed in qua deze (en andere) supplementen want overal kan een nadeel aan kleven, lees goed wetenschappelijke onderbouwingen en ga niet puur af op claims en of tips (ook niet de mijne) ;-) , doe dus zelf ook onderzoek. Deze site b.v. geeft interessant informatie over dit soort zaken vanuit wetenschappelijk onderzoek: http://www.ergogenics.org/index.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing