Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Docter wil dat ik 3 maanden rookvrij ben voor operatie maar dat lukt me niet nu wil ik m'n lichaam reinigen maar waarmee ?? hoe pak ik dit aan ?

Het lukt me niet om volledig met roken te stoppen maar de chirurg wil dat ik 3 mnd rookvrij ben kan ik me lichaam ergens mee reinigen zodat het in het ziekenhuis niet te zien is ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Je lichaam reinigen is niet mogelijk. Na 20 jaar is elke cel waar je uit bestaat een keer vervangen, maar zelfs de gedeelde cellen zullen onvolledig zijn omdat het origineel door het roken is beschadigd.

Wel zul je een fitter lichaam krijgen als je niet meer rookt. De ontwenningsverschijnselen, die o.a. ontstaan omdat je luie lichaam weer zelf nicotine moet aanmaken, duren ca. 1 tot 1,5 week. Daarna ben je er vanaf! Omring je gewoon een week met mensen die je steunen! Wees geen slappe zak. Zeker niet na zo'n waarschuwing!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een citroen kuur zoek op wikipedia geen idee wat het is maar het reinigt je lichaam
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door het drinken van ontslakkings thee, wordt een deel van je lichaam gereinigd.
Door het eten van veel verse groente en zo min mogelijk vlees, helpt zeker ook.
Maar door te blijven roken, ook al rook je minder, komen er telkens opnieuw giftige stoffen je lichaam binnen.
Nu wil je eigenlijk met je vraag, een oplossing, om de dokter te bedonderen.
Maar eigenlijk bedonder je je zelf er mee, zoek hier hulp voor, als je het alleen niet kan ,om met roken te stoppen.
Het gaat om je lichaam, geen computer spelletje!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing