Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Het hangt er helemaal vanaf welk gestel jij hebt. Voor de een werkt iets heel anders dan voor de ander. Maar je zou korrels Sulphur kunnen proberen.

Toegevoegd na 4 uur:
Nu ik de aanvullende informatie in de reacties gelezen heb, wil ik mijn antwoord uitbreiden. Er zijn namelijk nog veel adviezen te geven:

Mensen die aan psoriasis lijden doen er goed aan veel verse groenten en fruit te eten. Het is beter geen rood vlees, bereide vleeswaren of geraffineerde voeding meer te gebruiken. Geef de voorkeur aan volle granen. Let ook op met witte suiker, koffie en alcohol. Kies voor vette vissoorten zoals zalm, sardientjes, en makreel vanwege de omega-3. Men kan ook visolie-supplementen gebruiken. Het gebruik van probiotica is aan te bevelen. Stress moet vermeden worden. Ga lekker wandelen in de natuur. En de zon is heel goed, want die beschikt over alkaliserende eigenschappen (maakt het lichaam minder zuur). Maar let wel op iedere vorm van roodheid op de huid.
Sommige planten hebben een zuiverende werking op de lever en kunnen zo psoriasispatiënten helpen. Vooral Mariadistelextracten.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wat een goed middel is , en waar ik in mijn familie goede ervaringen mee heb gezien is colloidaal zilver..
verkrijgbaar bij de apotheek..

lees de volgende link

http://www.juniperus.net/info/colzilv.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige patienten hebben veel baat bij aloë vera te drinken en soms ook de plekken insmeren met olijfolie.
Echter zijn dit geen homeopatische middelen.
Wel natuurlijke middelen, maar waarschijnlijk bedoel je dat ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing