Hoe betrouwbaar is de uitslag van een orhomoleculair arts?
Ik ben een gezonde eter en ook nog biologisch. Door vermoeiheid die aanhoud ben ik naar een orthomoleculair arts gegaan. Zij heeft op de computer gezien dat ik idd last heb van hormonen
Ook een jodiumtekort. Ik heb sole keltisch zout genomen en een week later was het oke volgens haar.
Blijf die vermoeidheid houden en dacht toch voor de zekerheid een bloedtest. Uitslag was geen ziekten zei ze zoals kanker. Op internet staat dat dat niet altijd te zien is in een bloedtest. En ik had een sporen en mineralentekort.
Mijnvraag is waarom geeft die computer wel een jodiumtekort aan en niet die sporen en mineralentekort?
Ik kreeg aanbevolen Oligo Sense. Maar in Keltisch zout zit toch alle sporen en mineralen als je sole neemt?
Ik ben geen hyppchonder overigens. Kan door de overgang zijn, maar dat weet je niet altijd.
Gonna
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orthomoleculaire_geneeskunde
Dat ging toevallig over zout.
Alle zout van de hele wereld, of het nou "zeezout" betreft of gewoon waddenzout, woestijn zout of geitenzout alle zout is precies hetzelfde. Alle kristallen zijn de zelfde kristallen. Zonde van je centen, kun je net zo goed het goedkoopste zout halen wat je kunt vinden in de supermarkt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.