Wat te doen tegen winter-tenen?
Ik heb helaas de winter-tenen via mijn moeder meegekregen, ik heb werkelijk geen idee wat ik hier aan kan doen..
Het doet zooooo'n verschrikkelijk veel pijn, het jeukt enorm, ze zwellen onwijs op en ik kan er amper op lopen.
Ik ben laatst met een familie-uitstapje in Antwerpen geweest voor een de kerstmarkt, nooooou, ik dacht dat ik dood ding!
Ik heb toen tegen de pijn en jeuk 2 paracetamolletjes ingenomen op de heenrit en halverwege daar heb ik er weer 2 ingenomen voor de pijn en jeuk die niet te harde is..
Dat is natuurlijk ook niet al te best natuurlijk, denk ik..
Als mijn tenen koud zijn heb ik nergens geen last van, ja alleen dat ze nog wel dik zijn, maar zodra ze opwarmen weet ik al hoelaat het is..
Heeft iemand een tip misschien? Ik heb een créme gehad van de huisarts, maar ik ben bang dat het echt niet gaat helpen, ik ga er vanavond mee beginnen..
Vroeger 'die goede ouwe tijd' kreeg mijn moeder een injectie in der linker/rechter bil met vitamine D voor winter-tenen, maar enig effect hiervan is nooit wetenschappelijk aangetoond, aldus Wikipedia..
Mijn moeder heeft er wel baat bij gehad en heeft nu amper er nog last van!
En nu zit ik zelf met de ellende..
Dus vraag ik advies aan jullie :).
ps; ik weet niet of ik het goed geplaatst hebt in de categorie..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.