Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er kruiden/ holistische manieren om van donkere (ingevallen?) wallen af te komen en waar komt het door?

(Ik weet niet wie de persoon op de foto is maar dit is wat ik bedoel)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Er natte theezakjes op leggen schijnt te helpen

Ik zou trouwens de foto verwijderen want het is erg respectloos om iemands foto te gebruiken zonder haar toestemming
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De huid onder ogen is dunner dan de huid elders op het gezicht. Vandaar dat het donkerder eruit ziet. Je kunt daar niet iets tegen doen. Camouflage stift...

Wallen door slaapgebrek zijn een ander verhaal, daar schijnen middeltjes voor te zijn, zoals idd kamilletheezakjes, of zo'n anti-wallen stift.

Volgens mij heeft de vrouw op de foto echter gewoon last van dunne huid doorschijning.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Duitsland gebruiken veel artsen uiterlijke kenmerken als diagnosemethode. Wallen en donkere kringen onder de ogen worden over het algemeen gediagnosticeerd met "er is iets met de nieren aan de hand". En dan moet je niet meteen denken aan het allerergste want dat is het in de regel niet. Vaak is er sprake van hele simpele reden waardoor de nieren het gewoonweg niet aankunnen. Ik zal een aantal van deze "oorzaken" met een simpele oplossing op een rijtje zetten.

Lees wat je er tegen kunt doen de bron

Toegevoegd na 19 uur:
Nog een link met uitgebreidere info

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/23088-donkere-kringen-onder-de-ogen-verminderen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n wallen kunnen verschillende oorzaken en dus oplossingen hebben.
* Heel simpel: erfelijkheid; weinig aan te doen
* Stress en vermoeidheid
* Tekorten; vnl. ijzer, maar ook vitamine C, b6 en b12.
* Alcohol roken en drugs
* Een ongezonde levensstijl
* Allergieen

Als je even een snelle oplossing wil kan je komkommers op je ogen leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing