Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zaterdag bij studiebeurs Utrecht geweest en keek naar hotelscholen een scholier zei dat ze was ingeloot?

omdat ze (de leeraren van de school) zag dat ze een bepaald type persoon was,dat goed is als hotelmanager, mijn vraag is : ''wat is deze type ''persoon'' dan?'' ( waren verschillende soorten type's en zij was de juiste type voor een hotelmanager.

(misschien is dat wel een erg vage vraag maar hopelijk snappen jullie het)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
834

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vermoed dat ze een zakelijke instelling heeft, niet te opzichtig gekleed gaat, wel bespraakt is, serieus overkomt, kortom iemand is die niet snel met een mond vol tanden staat. Leraren zullen ook wel weten hoe ze presteert op school en of ze ambitieus is of een 'feestbeest'.

Toegevoegd na 5 minuten:
Bij nogmaals nalezen denk ik dat je met de leraren de toekomstige leraren van de hotelschool bedoelt natuurlijk.
Die kennen haar dus nog niet qua leerprestaties. Die hebben echter wel een bepaalde voorstelling hoe een hotelmanager zich dient te gedragen en wat voor uiterlijke verschijning die moet hebben. Zij voldoet aan dit profiel dat ervoor gesteld is. Ze zal genoeg zelfbewust zijn overgekomen en een bepaalde charme hebben die mensen voor zich inneemt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je vraag is niet vaag, maar je hoofdvraag en je toelichting zijn wel erg tegenstrijdig. Immers als iemand wordt ingeloot, dan bepaalt het toeval of je naar die school mag of niet.

In je toelichting blijkt, dat de scholier niet was ingeloot, maar om andere redenen was toegelaten. Ze was het "juiste type".

Het lijkt mij best riskant om in zo'n vroeg stadium, al te bepalen of iemand het juiste type is. Mocht dat toch zo gebeurd zijn, dan zullen ongetwijfeld zaken aan de orde zijn geweest als, servicegerichtheid en uitstraling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding