Telefoon besteld, telefoon kapot, telefoon teruggestuurd, pakketje kwijt... Wie verantwoordelijk?
Via internet bij Vodafone een telefoon besteld, er zat een onwijze kras in het scherm. Vodafone gebeld en die adviseerde de telefoon terug te sturen en zouden we een nieuwe krijgen. We wilde niet het risico lopen de telefoon een aantal weken kwijt te zijn, dus gingen we langs de vodafone winkel. Deze konden hem alleen opsturen, dan zou die gemaakt worden maar kregen we geen nieuwe. Dit wilde we niet dus uiteindelijk toch opgestuurd via TNT-post, aangetekend verstuurd. Op internet kun je dan volgen waar je pakketje is, al een week is hij niet aangekomen en nu staat er dat het pakketje vermist wordt. TNT gebeld, deze konden weinig doen. Nou krijgen we morgen een brief en moeten we daar gegeven opschrijven en DAN kunnen hun het pakketje pas zoeken. Daar gaat vast ook weer minstens een week overheen..... Oke nu de vraag...
Als de telefoon gestolen is? Uiteindelijk niet meer gevonden wordt? Wie is er dan verantwoordelijk? TNT, Vodafone of wij? TNT is slordig, Vodafone heeft geen goed product geleverd, wij hebben hem opgestuurd?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.