De overbekende papierbakjes die je her en der kunt kopen, zijn te hoog. Bestaan er lagere?
Zo ja: waar kan ik die bestellen? (Ik heb ze zelf nog niet kunnen vinden.)
De gewone (standaard) papierbakjes die je voor 3 euro per stuk kunt kopen zijn te slap en vooral te hoog (waardoor de sorteermogelijkheden nog steeds te gering zijn).
Natuurlijk heb je ook van die fantastische metalen kasten met 30 kleine metalen laatjes, maar die kasten zijn onsterfelijk duur. (Wel gaat dat langer mee, maar daarmee kan ik waarschijnlijk niet mee aankomen bij mijn baas.)
Je hebt ook metalen kasten met 15 laden voor rond de 120 euro. (Een stuk betaalbaarder.) Maar ook die laden zijn te hoog.
Plastic ladenkasten is eigenlijk geen optie - te fragiel, dat plastic. Na een tijdje valt ie gewoon uitmekaar van ellende (o.a. door UV-stralen) en 't schuift niet lekker, dat plastic.
Ik heb erg veel soorten papieren die ik zou moeten sorteren om efficiënter te kunnen werken. Nu zijn 't stapels en zit 't in documentmappen her en der- erg inefficiënt.
Iets in mekaar timmeren zou ook kunnen - maar ik heb geen gereedschap en ben ook niet zo handig met zulks.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.