kan/mag ik dit aannemen?
ik doe t/m deze week vakantiewerk in de thuiszorg.
schoonmaken enz. bij vooral ouderen.
nu heb ik 6 uur bij een oude man gewerkt.
omdat ik deze week stop zal ik niet meer bij hem terugkomen. ik ben er 2 keer geweest.
nu gaf hij mij 50 euro, uit dankbaarheid.
maar hij hoeft mij helemaal niet te betalen, dat doet de thuiszorgorganisatie, dat heb ik ook tegen hem gezegd
. in de 6 uur die ik bij hem gewerkt heb, heb ik ongeveer de helft verdiend van de fooi die hij mij gaf.
ik vind het veel te gek!
hij is niet dement o.i.d. maar gewoon superblij dat er iemand komt: hij is heel eenzaam.
kan ik dit zomaar aannemen? heeft de thuiszorg daar geen bezwaar tegen?
misschien een domme vraag, maar ik vind 50 euro veel, als je kijkt dat ik er maar 2 middagjes ben geweest.
Toegevoegd na 5 minuten:
ik doe dus vakantiewerk voor een paar weken en heb verder geen contact met collega's, maar ben alleen bij de mensen thuis.
Toegevoegd na 20 minuten:
ik denk dat hij wil dat ik nog eens terugkom, dat vroeg hij ook.. ik heb het zo ongeveer belooft..
Toegevoegd na 17 uur:
ik had net iemand van de planning aan de telefoon en daar heb ik het gelijk aan gevraagd. het mag absoluut niet en ik moet het terugbrengen en zeggen wie het was, omdat hij dit misschien bij meer mensen heeft gedaan. vond ik wel stom, want ik wil niet dat hij weet dat ik het tegen de thuiszorgorg. heb gezegd, maar ja..
ben opgelucht...
alleen nu nog het geld terugbrengen.,
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.