Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Naar welk bedrijf gaan jullie eerder (zie uitleg)?

Als je op een website komt met foto's uit eigen praktijk of stockfoto's? En heeft het invloed hoe je een afspraak kan maken (of dit bv. alleen telefonisch kan of met een online agenda)?
Dit voornamelijk omdat veel collega's stockfoto's hebben ik vanavond eigen foto's heb laten maken, dus vroeg me dan af in hoeverre stockfoto's helpen bij je keuze of juist niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
663

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou naar het bedrijf gaan met foto`s uit eigen praktijk.
En ook waar je keuze hebt in het maken van een afspraak. (zowel telefonisch als online) Ikzelf maak het liefst telefonisch een afspraak. Dat is namelijk net als eigen foto`s een stuk persoonlijker.
Ik denk dat dit mensen meer aanspreekt, dat ze een stukje "herkenning" hebben als ze bij je bedrijf binnenkomen, immers, ze hebben iemand gesproken aan de telefoon, en al een kijkje in het bedrijf gehad via internet!

Persoonlijk lijkt alleen telefonisch of alleen online afspraak maken niet erg handig (er zijn nog steeds mensen die geen pc of internet hebben maar ook mensen die juist alles via internet doen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik vind het altijd prettig, als een site een goede indruk geeft van de werkelijkheid. Dat ik weet wat ik kan verwachten, als ik een bezoek aan je kom brengen. Goede informatie is dus belangrijk. Eigen foto's geven een veel beter beeld van de werkelijkheid dan stock foto's.

Verder dient het gemak de mens. Hoe meer mogelijkheden, om een afspraak te maken, deste beter. Een online agenda kan daar aan bij dragen. Hoewel ik me ook kan voorstellen, dat je niet als eenmanszaak je agenda open en bloot wil laten zien, omdat wellicht een te diepe kijk in de keuken geeft. Een te lege agenda online geeft misschien een verkeerde indruk en doet mensen misschien twijfelen aan je vakmanschap.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Geen van beide; Ik zou me niet laten leiden door de website, maar door wat anderen van het bedrijf zeggen, of informatie van derden. Hoe de website geillustreert wordt is niet zo belangrijk. Ik heb zelf een aantal jaren een bedrijf in web dev. gehad, enwe et hoe lastig het kan zijn goed beeldmateriaal te krijgen. Regelmatig er op uit gegaan om een bedrijfsrapportage te schieten. Als daar geen geld voor over was, werden gratis stock beelden gebruikt. De herkomst van de foto bepaald m.i. niet de kwaliteit van het bedrijf, maar de priorisering van investeringen & reclame middelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foto's van eigen bedrijf. Mits te wel kwalitatief zijn. Ik wil graag weten met wie ik te maken heb en kan ik een kijkje krijgen in en van het bedrijf.

Het zal natuurlijk wel duurder zijn, omdat je een fotograaf nodig hebt. Je pikt eigen amateur foto's er zo uit en dat is niet professioneel dus schrikt het weer af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed zo, je kunt je bedrijf met trots presenteren. En massage is natuurlijk zo persoonlijk als het maar kan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding