Kan ik mijn aankoop (haarwerk) ontbinden als m'n thuiszaken opvallen die ik in de salon niet zag?
Ik heb 19 dagen geleden een haarwerk gekocht voor 1206 euro. Echter vind ik hem bij nader inzien niet mooi, hij sluit ook niet goed aan op mijn hoofd, en de kleur komt niet overeen. Dit zijn punten die ik in de salon niet zag. Mevrouw van de kapsalon gaf aan dat ze er elk model in kon knippen, en heeft toen de schaar er in gezet. Echter is het eindresultaat heel erg tegen gevallen, zeker in verhouding met wat ik eigenlijk wou hebben. Kortom, Het haarwerk beland nu in de kast. Kan ik de aankoop nu ontbinden? Of ben ik verplicht het geld te betalen, en mijn verlies te nemen?
- Ik heb BINNEN 3 dagen aangegeven ontevreden te zijn.
Vervolgens ben ik binnen nog eens 3 dagen, langs gegaan waarin ze er naar zou kijken, en heeft ze het proberen uit te dunnen waardoor het nog erger werd. Ze gaf ter plekken aan dat ze er niet meer van kon maken. Dat smaken verschillen, en dat ik toch gewoon moest betalen. Op dan moment gaf ze ook de rekening mee naar huis.
Mijn moeder weet hoe erg ik er mee zat dat mijn haar dunner werd... En ik heb (zonder dat ik het wist) op haar sterfbed 1350 euro gekregen afgelopen November. Ze zei dat ik het haar probeer hiervan kon oplossen, gezien ik er zelf normaliter geen geld voor heb. Daarom dat het voor mij EXTRA belastend is... Het geld is mij nog meer waard, dan die 1300 euro alleen. Dus ik wil er graag onder uit kunnen komen... En de koop ontbinden.
M.v.g.
Robert.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.