Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand heeft een pakketje op mijn adres laten bezorgen en ze is dakloos kan dit meer gevolgen hebben?

Zou ze met mijn adres meer kunnen doen om zorgen over te maken zonder mij toestemming

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K
Amadea
4 jaar geleden
Ken je haar wel persoonlijk of is het een wildvreemde?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik ken haar persoonlijk maar ze kan tog niet zomaar inschrijven op mij adres zonder mij toestemming
TurfGraver
4 jaar geleden
U heeft de volgende documenten nodig om uw verhuizing door te geven: - Een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs, Nederlandse identiteitskaart of vreemdelingendocument)
- Een bewijs van bewoning (huurcontract, koopakte of toestemmingsverklaring van de hoofdbewoner).
HannekeJanssen
4 jaar geleden
@Kokki: post laten bezorgen, en je officieel ergens laten inschrijven zijn twee heel verschillende dingen. Maar het is ook niet netjes om post bij iemand te laten bezorgen zonder toestemming, dat heeft echter geen officiële gevolgen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als zij jouw adres ook opgegeven heeft bij de gemeente als vast adres
kan dat problemen opleveren voor jou als jij als enige op dat adres woont (je kunt ineens aanslagen krijgen omdat je met meerdere personen ingeschreven staat in plaats van dat je alleen woont. Als het alleen om een afleveradres voor de post is maakt het niet uit, of je moet de rekening op jouw adres krijgen, dan wordt het weer een stuk lastiger
(Lees meer...)
anneliez
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding