Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestelling gedaan bij r4r4.nl geen goederen ontvangen. geen contact mogelijk met de webshop. heb betaald maar nooit een bevestiging ontvangen. wat nu?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

De site heeft geen adres, telefoon, e-mailadres, btw-nummer of kvk-nummer.
Geregistreerd op de Bahama's.
Ik vrees dat je opgelicht bent.

Je kunt het hier melden:
https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/aangifte-doen

Toegevoegd na 5 minuten:
De site is een kopie van r4flashkaarten.com, waar je heen wordt geleid als je iets wilt bestellen (Template by Templatemonster...).
Je zou een mailtje kunnen sturen naar info@r4flashkaarten.com.
(Lees meer...)
SimonV
8 jaar geleden
Wat je kunt doen is de betaling storneren. Er zijn regels voor, o.a. dat het binnen een bepaalde periode gebeuren moet, maar dat is na te vragen bij je bank.

Storneren is het geld van een betaling terughalen. Ook als je internetbankiert is dit mogelijk, weet je niet precies hoe (weet ook niet of het bij iedere bank anders gaat), informeer dan bij je bank; gewoon de klantenservice even bellen.

Succes er mee!

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.woorden.org/woord/storneren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Storneren?
In je eigen link staat juist dat het niet kan:
U kunt een iDEAL-betaling niet terugdraaien. Tijdens het betaalproces wordt u nadrukkelijk verzocht een akkoord te geven voor een betaling. Wanneer u het akkoord op dit betaalverzoek geeft, kan deze handeling op uw initiatief door de bank niet ongedaan worden gemaakt. Indien u gebruik wilt maken van uw recht om uw “aankoop op afstand” te annuleren, kunt u de webwinkelier houden aan de daarvoor geldende regels. "Je kunt idd alleen een DOORLOPENDE automatische incasso laten storneren. Zelf overgemaakt is niet terug te halen. Je kunt bij je bank idd een klacht laten aanmaken, maar het enige wat de bank dan doet is een brief sturen naar de ontvanger met het verzoek dit terug te boeken."
SimonV
8 jaar geleden
Als het zo simpel was werd niemand meer opgelicht op internet...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of juist weer iedereen, door het misbruiken van de besproken mogelijkheid.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image