Kunnen ze me oplichten en geld van me eisen ?
Er was op facebook een advertentie wat 100 procent echt leek omdat het van NOS kwam en andere nieuwspagina's . Het was zo dat je een proefpakket van een gezonde formule voor detox kon bestellen.
Toen kreeg ik daarna een factuur dat ik twee keer 50 moet betalen voor 8 augustus . Niks betaald en de dag erna het pakketje in huis. Wat kan ik nu het beste doen? wat als ik het nu gewoon niet betaal ?
Ja, en? Er staat de grootste onzin op Facebook, dus dat het op Facebook staat zegt he-le-maal niets. -- Het leek 100% echt.
Ja, en? Wat denk je, dat een oplichter er een voetnoot bij zet met de opmerking: "pas op, dit is bedrog"? -- Het kwam van de NOS.
Wat bedoel je?
En ook al leek het van de NOS te komen... wie zegt dat het echt van de NOS kwam? Als ik een oplichter was, zou ik ook net doen of de informatie van een betrouwbare site afkomstig is... -- Een gezonde formule...
Ja, dat is wat ze beweren. Maar wie zegt dat het echt zo is? Denk je dat een verkoper zijn spullen probeert te slijten met de woorden "dit is zeer gevaarlijk voor je gezondheid"? -- Voor detox.
Lees je in. Detox is pure onzin. Geldklopperij pur sang. -- De factuur.
Als men vooraf deed of het spul een tientje kostte en nu blijkt het veel meer te zijn, plegen ze bedrog. Daar kun je aangifte van doen. Maar als vooraf al duidelijk was dat het zo duur zou zijn, mag je daarover niet moeilijk doen. Dan is het je eigen keuze geweest.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.