Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand vakantie werk in buur van zwolle?

Hoi ik zoek vakantie werk op fiets afstand. Ik ben 14 dus er is niet zoveel.

Toegevoegd na 19 minuten:
Maar ik ben nog maar 14

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
752

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je in Zwolle woont en je gaat richting de polders wat niet zo ver is, kun je vaak heel veel werk vinden door mee te helpen oogsten.
Mijn man deed dat vroeger al, uien snijden, aardbeien en of appels plukken.
Juist in de vakantie maanden hebben ze daar heel veel werk.
Op de fiets stappen en even langs de boeren rijden dat moet lukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Maak een CV (lijst met persoonlijke gegevens, opleiding, werkervaring etc, voorbeeld genoeg op het internet te vinden) en kopieën van je ID bewijs. Zorg dat je er netjes uitziet en fiets langs alle supermarkten, bouwmarkten etc in de buurt langs, vraag of je de eigenaar of filiaalleider kunt spreken omdat je op zoek bent naar vakantiewerk. Is die er niet laat dan in ieder geval je CV achter.

Heb duidelijk wanneer je wel en niet kunt werken (ga je nog op vakantie en zo ja wanneer) en of je er wilt blijven werken met bijvoorbeeld een zaterdagsbaantje. Succes!

Verder kun je je inschrijven bij uitzendbureaus en hou je oren open waar anderen werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan op verschillende manieren aan vakantiewerk geraken:
* Via een interim-kantoor, zoals Randstad
* Via een vacature-site, zoals Jobsvandaag
* Via het bedrijf van je ouders

Je kan ook lukraak een winkel binnenstappen en je CV (meestal met foto) afgeven. In bijna alle sectoren zijn er vakantiejobs beschikbaar (zie de bron om een idee te krijgen van mogelijke jobs).

Probeer zeker ook eens bij het bedrijf waar je ouders werken: kinderen van het eigen personeel heeft meestal voorrang op een vakantiewerk.

Je onderscheiden als student is niet zo gemakkelijk, aangezien je meestal weinig werkervaring hebt. Probeer te scoren met een opvallende CV.

Tip: wacht niet meer te lang met solliciteren. Vakantiejobs zijn meestal ruim voor de zomervakantie reeds ingevuld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga in de trein werken,koffie en snoep verkopen,informeer bij de ns
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding