is er een kans dat ik wel een VOG krijg?
in 2012 verkeerde keuze's gemaakt en gepakt voor medeplichtigheid aan internet oplichting. in 2014 is de zaak voorgekomen en een taakstraf + een voorwaardelijke gevangenisstraf gekregen van 1 maand met 2 jaar looptijd. verder nooit in aanraking geweest met politie en heb mijn leven op de rit. Doe een studie mbt de zorg en vraag me vanwege stage af krijg ik nou wel een VOG? Ik heb me namelijk totaal niet gerealiseerd dat tijdens stage het ook noodzakelijk is. Ik dacht ik ga studeren, heb mijn leven verbeterd en ten tijde van afstuderen zijn we zoveel jaar verder dan moet het wel goed zijn.. Naiief misschien. Maar in verband met de kosten voor het nieuwe schooljaar wel fijn om nu te weten hoe het precies zit. Aanvraag kan ik pas doen als ik mijn stageplek weet en dus voor het volgende leerjaar lesgeld heb betaald. Heeft iemand enig idee of er een kleine kans is?
Vooral als het om kwetsbare groepen gaat zoals bevoordeeld bejaarden.
Vog moet je aanvragen met catogerieen als je weet welke je moet hebben weet je gelijk of je hem wel of niet krijgt
Screeningprofiel 45 gaat in iedergeval over gezondheidszorg maar kan niet zo snel vinden wat dat precies inhoud
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.