Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

moet een werknemer een document ondertekenen bij het inleveren van bedrijfseigendommen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dat hangt af van het beleid van het bedrijf. Er zijn bedrijven waar inleveren van de eigendommen bij vertrek voldoende is.

Als de werknemer bij inontvangstname van bedrijfseigendommen heeft moeten tekenen voor de ontvangst, is het voor beide partijen prettig als ze ook een gedateerd en ondertekend exemplaar hebben van een document waarop de teruggave per 'ding' (met nummer en al) bevestigd is. Denk aan zaken als bedrijfssleutels en toegangspassen, bankpassen, werkkleding e.d. Dat voorkomt mogelijk 'gedoe' achteraf.
(Lees meer...)
Computoon
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image