Wat gaat er op financieel vlak allemaal veranderen als hij en ik samen zouden gaan wonen?
Mijn vriend en ik willen in de toekomst samen gaan wonen, nu ben ik een alleenstaande moeder van 3 kinderen en ontvang een wwb uitkering, hij heeft een wajong uitkering. Tevens heeft hij schulden uit het verleden die hij meeneemt en moet daar nog de schuldregeling voor in gaan. Wat gaat er op financieel vlak allemaal veranderen als hij en ik samen zouden gaan wonen? Financieel gezien hebben ik en mijn kinderen het nu goed, we kunnen goed rondkomen en hebben geen schulden.
Dit is nog al wat wat je hier aangeeft.
Niet over de risico's van samenwonen.
Ik heb juist mijn kinderen op die eerste plek staan, zij schreeuwen er bijna om om dagelijks een man om zich heen te hebben, waar ik het best prettig vind, dat hij nog altijd naar zijn eigen huis toe gaat, omdat ik best gehecht ben aan mijn vrijheid en mijn eigen ruimte te hebben.
Het gaat er dus niet om, dat ik graag samen wil wonen, maar dat het in dit geval mijn kinderen een hoop rust gaat geven.
Ik weet dus als geen ander, hoe het is in zo'n situatie en zal dan ook bij de eerste signalen ( als daar al sprake van zijn) mijn deur sluiten voor wederom zo'n relatie. Dat wil ik mijn kinderen ( en mezelf) niet nogmaals aandoen..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.