Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe is mijn geld op de bank toereikbaar zonder bankpas?

Mijn bankpas is voor de 4e keer defect zonder verklaarbare reden, maar hoe kan ik nu geld opnemen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vriend vragen of die voor jou pint uit de muur nadat jij hem/haar via internetbankieren dat bedrag hebt overgemaakt. Als die vriend bij dezelfde bank zit is dit in een paar minuten gepiept. Anders tot maandag wachten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij sommige banken bankier je met pas.
Alex1995
9 jaar geleden
Internetbankieren werkt toch doormidden van een edentifier.. Die doet het niet zonder bankpas helaas
Poet
9 jaar geleden
Het is wel handig om je pinpas in een hoesje te doen (zo'n hardplastic ding). Dan krijg je deze problemen niet zo snel. Is wel weer dikker in je portemonnee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, als jij je pas "doormidden van" gebruikt, verbaast mij het niet dat die nu niet meer bruikbaar is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
:D
Alex1995
9 jaar geleden
#grammarnazi haha, maar heb het geld toch via de ABN app over kunnen maken zonder edentifier, wel alleen kon dat naar dezelfde bank blijkbaar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Daarvoor kun je bij een bankfiliaal terecht

Toegevoegd na 38 seconden:
Vraag direct of ze je bankpasprobleem willen oplossen

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat ook wel eens wil helpen is met de chip over je haar of je kleren strijken voordat je gaat pinnen.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image