Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Stuur een e-mail naar klantenservice@selexyz.nl, of bel maandagochtend even naar 088-7353800.

Overigens kun je ze sowieso maandag pas bereiken. En omdat ik weet hoeveel mail ze binnen krijgen per dag (ik heb voor een andere afdeling gewerkt) kan ik je bellen aanraden.

Overigens, als je te laat bent met annuleren omdat je bestelling al verstuurd is, kun je binnen 14 dagen retourtoestemming aanvragen. Anders dan de term doet vermoeden, krijg je die toestemming binnen 14 dagen altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, blijkbaar wel een baggerwinkel. bij bol.com laast gewoon online iets geannuleerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, dat van die baggerwinkel valt wel mee. Het is vooral een zaak die is ontstaan vanuit een groep bakstenen boekhandels, de webshop was secundair. Ik heb begrepen dat er wel een nieuwe site aankomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb het niet alleen over de webwinkel sinds ze ze de naam donner hebben ingepikt is de winkel niet meer wat het geweest is. en nu blijkt dat ze dus niet eens een degelijke webwinkel kunnen opzetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinds ze de naam Donner hebben 'ingepikt'? In welke eeuw leef jij? Of bedoel je toevallig de naam Donner *)? In dat geval: dat was alleen een naamswijziging, geen kwestie van 'inpikken'. Precies hetzelfde management.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet, en toch is de winkel er op achteruit gegaan. donner als naam en intituut bedoel ik uiteraard.

Andere antwoorden (2)

Annuleren

Wanneer u een annulering wilt aanvragen voor het door u bestelde boek gaat u op de homepage naar bestelling annuleren in het menu aan de rechterkant nadat u bent ingelogd. Er verschijnt een formulier waar u uw gegevens invult en aangeeft waarom u het boek wilt annuleren. Per ordernummer dient u een nieuw formulier in te vullen. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw annuleringsverzoek. Uw verzoek wordt door de klantenservice in behandeling genomen. Indien men akkoord gaat, ontvangt u zo spoedig mogelijk bericht.

http://www.zakelijk.selexyz.nl/domains/default/pages/content.asp?contentcode=bezorgen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als particulier moet je toch ook inloggen? als het goed is is er dan ook een annuleer button te vinden. zoniet zou ik bol.com de volgende keer gebruiken, die wel een annuleer button heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@menno: Zakelijk is echt een totaal apart deel van selexyz, met een compleet andere werkwijze.
bel met Selexyz
annuleer zsm je bestelling
moet lukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding