Geregisteerd bij bkr door mobiel dochter...wat nu?
toen mijn dochter nog geen 18 jaar was heeft ze een abonement afgesloten bij vodafoon op de naam van ons.
we hebben haar flink gewaarschuwd voor als de telefoonrekening tever zou oplopen dat ze daar de gevolgen zelf van moest dragen.
na een akkefietje tijdens een vakantie in turkeij is ze haar telefoon kwijt geraakt en is haar rekening behoorlijk opgelopen.
na enkele maanden hebben wij samen de gehele rekening betaald , dit doorgegeven bij het bkr maar wij blijven na maanden heen en weer gebel geregisteerd staan als wanbetalers..we worden van het kastje naar de muur gestuurd maar niemand die er iets mee doet...bkr niet en ook vodafoon niet.
we kunnen nu als gezin geen kant meer op..we krijgen geen hypotheek meer rond, kunnen geen pl afsluiten of zelf maar een koelkast op afbetaling kopen..(niet dat we dat van plan zijn maar als voorbeeld)
dit is toch onredelijk als je de rekening al lang hebt voldaan?
maar vooral...wie heeft er een tip hoe we nog iets kunnen bereiken want het is duidelijk dat bkr en vodafoon niet meewerken...deze registratie is niet voor even ..nee dit geld voor 5 JAAR!
Toegevoegd na 14 minuten:
onze dochter was 3 maanden voor haar 18e verjaardag toen ze het afsloot en we wisten niet dat het abonement niet omgezet kon worden na haar 18 verjaardag op haar eigen naam en rekening.
het ging om een bedrag van € 89,-!
Succes.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.