Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe beheers je, je digitale administratie?

Steeds meer bedrijven sturen je digitale facturen en bank digitale dagafschriften. Ze doen het echter allemaal op hun eigen manier. Per e-mail, per e-mail met bijlage of downloaden van een website. Hoe verzamel en orden je al die facturen automatisch?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
607

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Door de verscheidenheid in wijzen van aanbieden is een geautomatiseerde administratie niet echt mogelijk. Gemeenschappelijk is echter dat alle facturen, afschriften etc. aangeboden worden in pdf formaat. Pdf's zijn gemakkelijk op te slaan. Wat je kan doen is een mappen structuur aanmaken waarbinnen je de pdf's opslaat. Belangrijk daarbij is dat je ze een herkenbare naam geeft die je consequent hanteert. Begin deze altijd met jjjj-mm-dd zodat ze altijd chronologisch gesorteerd worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet alle facturen komen in pdf. Soms is het gewoon een email zonder bijlage. Daarnaast moet je ze soms handmatig downloaden. Dus moet je handmatig inloggen in allerlei websites met verschillende gebruikersnamen met verschillende passwords.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding