mijn ex beweert dat ik zelf kleding moet kopen voor mijn kinderen terwijl zij alimentatie krijgt ?
Ik ben meer dan een jaar uit elkaar en heb twee kinderen. nu vindt mijn ex dat ik als de kinderen bij mij zijn dat ik voor de kleding moet zorgen. ik betaal maandelijks de alimentatie en volgens de wet moet zij de kleding verzorgen.
ik zie het als pesten en heb al diverse mogelijkheden geprobeerd om haar duidelijk te maken dat ik niet verantwoordelijk ben voor deze financiële uitgave. als ik toe geef om zelf de kleding te verzorgen komt ze waarschijnlijk met weer iets anders aan.
Hoe kan ik haar op een juiste manier aantonen dat ik in mij recht sta en dat ze hiermee ook de kinderen teleurstelt als ze kappotten kleding moeten dragen omdat hun moeder geen kleding meegeeft.
ik weet niet of je de alimentatie in mag houden als ik de kleding zelf aanschaft en waarschijnlijk stapt ze direct naar de rechter om mijn nalatigheid.
heeft iemand hier ervaring mee en wie kan me hierbij helpen met tips en tricks want ik raak langzaam geïrriteerd van deze discussie. ik zou graag verder willen met mijn eigen leven...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.