In hoeverre is me leidinggevende verplicht me vooraf op de hoogte te stellen van de aard/inhoud van een officieel gesprek ?
ik heb de indruk dat mijn leidinggevende een dossier tegen mij aanmaakt mbt het niet goed functioneren in zijn ogen om mij eind van het jaar te kunnen ontslaan (gezien bezuinigingen komend jaar). Hij heeft meerdere gesprekken met mij gevoerd over mijn 'niet goed functioneren'. Recent stuurde hij mij een uitnodiging voor een gesprek met hem en iemand van personeelszaken. De reden gaf hij niet aan en ik zal dit bij aanvang van het gesprek vernemen. Hier op heb ik gereageerd of ik me op het gesprek kon of moest voorbereiden, waarop de leidinggevende aan gaf dat dit niet nodig was. Bij aanvang van het gesprek kreeg ik dus te horen dat het over mijn niet- functioneren ging. Gaf hij een aantal punten aan die voor 1 december veranderd moeten zijn en zo niet dit ernstige consequenties zal hebben. Ik was overrompeld door de inhoud en zwaarte van het gesprek waardoor ik voor me gevoel niet goed heb kunnen reageren op de besproken punten. wat moet of kan ik hier nu nog mee ?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.