Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke website kan je goed je privé administratie bijhouden?

1 voorwaarde: ik moet bankafschriften van de rabobank kunnen inlezen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom wil je dit op een website doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenvraag: waarom zou ik het lokaal willen doen???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om als het internet niet werkt je administratie niet kan verwerken of brengen naar de boekhouder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zelf doe achter iedere afschrift de facturen en rekeningen die op het afschrift staan in de volgorde van het afschrift zo is het overzichtelijk voor de boekhouder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het kasboek doe ik met excel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie zegt dat hij überhaupt een boekhouder heeft, het gaat om zijn privéadministratie. Bovendien, al was het voor een bedrijf: ik heb dat zelf ook online gedaan, en dat betekent echt niet dat je de boel niet ook op papier hebt. Bovendien kun je de boekhouding bij zo'n programma ook gewoon exporteren om het óók op papier te hebben. Het voordeel van online is dat het internet niet mee verbrandt als je huis in de fik staat.
Cryofiel
14 jaar geleden
Houd er rekening mee dat je je afhankelijk maakt van een bedrijf waar je geen controle over hebt. Zijn je gegevens echt vertrouwelijk? Wat als ze failliet gaan, of als ze besluiten deze dienst te stoppen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

cashflow online, makkelijk en zo je rabo downloads over te zetten en te indexeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is dit misschien iets voor je?

Ik vermoed dat de gezinsfocus je aan zult spreken, privéadministratie mét import van internetbankiergegevens van de Rabobank zit in het pakket, en je kunt het gratis uitproberen.

Een volledig abonnement kost € 129,95 per jaar.

(Disclaimer: ik schrijf niet uit eigen ervaring, ik heb alleen ervaring met online boekhouden voor een eenmanszaak, dus niet met dit product.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Orov online rekeninig overzicht.
Gratis te downloaden.
http://www.orov.nl/

Toegevoegd na 5 uur:
Orov OFFLINE rekeninig overzicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk vind ik het niet veilig om met "3rd party software" je administratie bij te houden. Automatiseren hiervan is altijd handig, maar pas op dat je gegevens niet op straat komen te liggen. Vooral bij gratis programma's weet je natuurlijk niet wat je binnen haalt, dus denk hier wel goed over na!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image