Wat is het verschil tussen sv dagen en salarisdagen?
Wat is het verschil tussen sv dagen en salarisdagen? Ik moet over twee maanden als het tegenzit WW aanvragen maar volgens de berekening heb ik maar recht op 3 maanden, alleen basisrecht dus. Ik heb een arbeidsverleden van 12 jaar. In 2010 ben ik voltijd gaan studeren, ik heb toen wel stage gelopen maar omdat ik een gezin heb en daarnaast in de weekenden werk was het voor mij niet haalbaar om daarnaast nog extra doordeweek te gaan werken aangezien ik een alleenstaande moeder met twee kinderen van 6 en 8 was. de jaren 2011 en 2012 tellen dus blijkbaar niet mee omdat ik lange dagen werkte, gemiddeld 15-20 uur per weekend. Waarschijnlijk omdat het lange dagen waren heb ik pech, had ik dan beter 3 korte dagen in plaats van 2 lange kunnen werken? Is hier nog wat aan te doen, bijvoorbeeld bij het UWV aangeven dat je wel het aantal uren hebt gemaakt maar minder dagen door de hoeveelheid uren achter elkaar? in 2012 kom ik net 2 dagen te kort. Het zou toch te zot wezen als ik hierdoor WW misloop?
Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel, 2011/2012 heb ik geen ww recht opgebouwd omdat ik niet aan de 52 dagen kom. Mijn uren zijn ruim meer dan 208, alleen werkt het pas sinds 2013 op die manier. Mijn excuus voor mijn onduidelijke omschrijving.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.