Wij hebben een "all-in" pakket bij Ziggo.?
D.w.z. internet, digitale tv en telefonie (met GRATIS bellen met andere Ziggo gebruikers).
Uiteraard met automatische incasso ("want daar heb je geen omkijken naar").
Nu heb ik recent toch maar even omgekeken en zag op onze digitale factuur dat er bij ieder gesprek naar andere Ziggo gebruikers toch een bedrag in rekening wordt gebracht.
De ene keer 4 cent, de andere keer 13, noem maar op.
Even een berekening gemaakt over de laatste 12 maanden: 20 euro moeten betalen!
Een inventarisatie onder familie/kennissen levert op dat 3 anderen dat ook hebben en 2 niet.
We hebben dit meerdere malen voorgelegd bij Ziggo, maar krijgen geen reactie!
Willen jullie eens goed naar je factuur kijken en laten weten wat de uitkomst is?
S.v.p. alleen serieuze antoorden! Bedankt.
Sorry voor de lange lap tekst, maar ik wil e.e.a. goed duidelijk maken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.