Kan ik nu over een maand opzeggen?
Ik wil vanaf volgende maand opzeggen, nu krijg ik onderstaande e-mail. Ik ben inmiddels al bijna 2 jaar lid en ik zie er geen nut meer van in. Inmiddels is er weer geld van mijn bankrekening afgeschreven. Kan ik hier onderuit?
Deelname aan .... wordt aangegaan voor onbepaalde tijd en telkens voor een periode van 12 maanden verlengd. De eerste datum waarop een pakket zal worden verlengd wordt deelnemers na inschrijving schriftelijk of per email verstrekt. De jaarlijkse bijdragen staan vermeld op de website van ......Een wijziging van prijs wordt deelnemers ruim voor de verlengingsdatum schriftelijk of per email meegedeeld.
Opzeggen kan uitsluitend schriftelijk of per email of via ons opzeggingsformulier gebeuren. De opzegtermijn is tenminste 3 weken voor de verlengingsdatum. Een opzegging wordt altijd schriftelijk of per email bevestigd. Indien u geen bevestiging ontvangt dient u ter controle van uw uitschrijving contact met ..... op te nemen. Te laat ontvangen opzeggingen kunnen helaas niet met terugwerkende kracht in behandeling worden genomen.
Deelnemers gaan bij aanmelding akkoord met de spelregels van ..... De betaling van de jaarlijkse bijdragen kan naar keuze geschieden door:
Het aangetekend versturen van contanten bij inschrijving en/of tenminste 3 weken voor de jaarlijkse verlenging. Als geen contanten worden gestuurd dan UITSLUITEND door:
Incassering van giro- of bankrekening waarvoor bij inschrijving een onherroepelijke machtiging wordt verstrekt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.